sOmEbuddY FoLLow thiS bLog

sila tinGgaLkAn jEjaK aNda di baWaH :)

Friday, June 17, 2011

::teRhangUs::

YUP, I want to share somthim
yesterday kan aku x iron bju sek agi
pastu aku pegi la prep dulu
aku tgk cite NIGHTMARE
takut giler cite dye
psal FREDDY nak bls dendam kat budak2
preschool yang dah bsr....

later balik prep aku la yang first skali 
masuk hostel tringat gak cite tu
tpi sabarkan diri je la
aku cepat2 ambik bju nak iron 
bile nak start iron tuh aku pusing la button
mende tuh sampai wool
abis baju aku
rase nak nangis pown ade
dah la keesokan tuh nak pegi
OLYMPIAD KEBANGSAAN....
huh mmg latyh giler nak mampus
aku pegi carik baju laen tpi aku x sempat nak basuh

mmg kalut la idup aku nih
mujur ade Fatin
dye la pinjamkan aku baju
n tinggi kitaorang pown sama gak
Insyaallah semue akan bjalan
ngan lancar esok...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...